Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
České herní komunity na platformě Twitch během koronavirové pandemie a vliv streamerů na fanouškovské vnímání Covidu-19
Poláčková, Nikola ; Švelch, Jan (vedoucí práce) ; Fousek Krobová, Tereza (oponent)
Tématem diplomové práce je role českých herních streamů a online komunit kolem nich utvořených v životech jejich členů během pandemie Covid 19. Práce si klade za cíl popsat, jakým způsobem ovlivňují streameři a online komunity názory svých členů na pandemi koronaviru a jak zapadají do jejich každodenního života. Streamování je zde zasazeno do kontextu gamingu jako divácké aktivity a představeny jsou fenomény názorového vůdcovství, parasociálních vztahů a online komunit. Hlavní část práce je věnována smíšenému výzkumu, který byl rozdělen do tří částí. V první části autorka prostřednictvím kvantitativního online dotazníku zjišťovala názory a postoje diváků streamovací platformy Twitch. V dalších částech realizovala kvalitativní rozhovory s diváky i streamery. hlubší porozumění zkoumaného fenoménu. Ukázalo se, že vliv streamerů a online komunit na názory respondentů týkajících se pandemie koronaviru je poměrně marginální, což je zčásti způsobeno i názorovou shodou v rámci komunit. Streameři a hlavně online komunity ale hrály velkou sociální roli - nahrazovali respondentům jejich volnočasové aktivity i mezilidské kontakty a herní streamy se spolu s komunitními chaty stávaly místem, kde bylo možné utéct od reality každodenního života nebo se ze svých problémů v anonymitě vypovídat.
DSLR Video and its Impact on the Conventions in Filmmaking
Nuska, Petr ; Získal, Bohuš (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Práce se zabývá využitím videa digitálních zrcadlovek (DSLR) v dokumentárním a etnografickém filmu, resp. zkoumá zda a v jaké míře se a těchto žánrech projevil trend označovaný jako DSLR revoluce. Těžištěm práce je kvalitativní analýza výpovědí deseti filmařů, kteří v letech 2010-2014 používali digitální zrcadlovku při práci na svém filmu. Syntéza těchto poznatků je konceptualizována jako rekonstrukce procesu rozhodování zda digitální zrcadlovku pro film použít nebo nepoužít, tj. posouzení jejich výhod (cenová dostupnost, technicko-estetické kvality, kompaktnost či jednoduchost) a jejich nevýhod (ergonomie, obrazové artefakty, limity v pracovním postupu). Rekonstrukce tohoto rozhodování je posuzována v kontextu konkrétních zkušeností participantů a věnuje se především vlivu digitálních zrcadlovek na pracovní postup a finální produkt. Závěrečná kapitola práce se věnuje DSLR revoluci jako společenskému trendu, který byl posilován vlivem online komunit DSLR filmařů, kteří se aktivně podíleli na průběhu revoluce. Přílohy práce obsahují stručný popis filmových projektů všech participantů a předlohu strukturovaného dotazníku, který byl použitý při sběru dat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
On-line komunity
Pleva, Petr ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Petr Pleva On-line komunity Abstrakt V bakalářské práci "On-line komunity" se zabývám online komunitami a softwarem, který používají. Cílem této práce je odhalení pravidelností ve vývoji těchto komunit a nalezení vlivu softwaru na jejich život. Nejdříve se zabývám pojmem "online komunita" a jejím vymezením v průběhu let. Na základě zvolené literatury určuji klíčové prvky života online komunit. Zaměřuji se na účel vznikajících komunit a význam technických platforem, které využívají. Dále se věnuji členům online komunit, především členskému cyklu a významu identity. Popisuji typy i význam zvláštních události pro život online komunity a také charakterizuji nejpoužívanější druhy softwaru. V praktické části této práce zhodnocuji výsledky pozorování v několika online komunitách a na základě zvolených klíčových faktorů je analyzuji. Nacházím podobnosti v jejich vývoji a pomocí nich určuji tři hlavní fáze jejich životní dráhy. Také nacházím a popisuji vliv softwaru na důležité oblasti těchto komunit jako členský cyklus nebo průběh a samotnou podstatu zvláštních událostí.
Vztah fanouška, celebrity a komunit fanoušků v prostředí e-sportů
Vlačiha, Tomáš ; Pospíšilová, Marie (vedoucí práce) ; Tesařová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje světu e-sportů, který se za posledních několik let stal významným tématem na poli sociologie. Cílem bakalářské práce je výzkum vztahů, které vznikají v rámci online komunit e-hráčů: vztah fanouška a e-celebrity a vztah fanouška v rámci online komunity. Výsledky se opírají o kvalitativní výzkum - polostrukturované rozhovory s fanoušky e-sportů. Na základě těchto rozhovorů je popsán vývoj vztahu fanouška, který byl rozdělen do třech fází. Tyto fáze byly děleny dle vývoje vztahů fanouška: 1) Vztah hráče s úzkou komunitou přátel, 2) Vztah hráče s e-celebritou, 3) Vztah fanouška s velkou komunitou hráčů. Tyto fáze podrobně popisují, jakým způsobem se z hráče her stává fanoušek e-sportů.
On-line komunity
Pleva, Petr ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Petr Pleva On-line komunity Abstrakt V bakalářské práci "On-line komunity" se zabývám online komunitami a softwarem, který používají. Cílem této práce je odhalení pravidelností ve vývoji těchto komunit a nalezení vlivu softwaru na jejich život. Nejdříve se zabývám pojmem "online komunita" a jejím vymezením v průběhu let. Na základě zvolené literatury určuji klíčové prvky života online komunit. Zaměřuji se na účel vznikajících komunit a význam technických platforem, které využívají. Dále se věnuji členům online komunit, především členskému cyklu a významu identity. Popisuji typy i význam zvláštních události pro život online komunity a také charakterizuji nejpoužívanější druhy softwaru. V praktické části této práce zhodnocuji výsledky pozorování v několika online komunitách a na základě zvolených klíčových faktorů je analyzuji. Nacházím podobnosti v jejich vývoji a pomocí nich určuji tři hlavní fáze jejich životní dráhy. Také nacházím a popisuji vliv softwaru na důležité oblasti těchto komunit jako členský cyklus nebo průběh a samotnou podstatu zvláštních událostí.
On-line komunity
Pleva, Petr ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Petr Pleva On-line komunity Abstrakt V bakalářské práci "On-line komunity" se zabývám online komunitami a softwarem, který používají. Cílem této práce je odhalení pravidelností ve vývoji těchto komunit a nalezení vlivu softwaru na jejich život. Nejdříve se zabývám pojmem "online komunita" a jejím vymezením v průběhu let. Na základě zvolené literatury určuji klíčové prvky života online komunit. Zaměřuji se na účel vznikajících komunit a význam technických platforem, které využívají. Dále se věnuji členům online komunit, především členskému cyklu a významu identity. Popisuji typy i význam zvláštních události pro život online komunity a také charakterizuji nejpoužívanější druhy softwaru. V praktické části této práce zhodnocuji výsledky pozorování v několika online komunitách a na základě zvolených klíčových faktorů je analyzuji. Nacházím podobnosti v jejich vývoji a pomocí nich určuji tři hlavní fáze jejich životní dráhy. Také nacházím a popisuji vliv softwaru na důležité oblasti těchto komunit jako členský cyklus nebo průběh a samotnou podstatu zvláštních událostí.
On-line komunity
Pleva, Petr ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Petr Pleva On-line komunity Abstrakt V bakalářské práci "On-line komunity" se zabývám online komunitami a softwarem, který používají. Cílem této práce je odhalení pravidelností ve vývoji těchto komunit a nalezení vlivu softwaru na jejich život. Nejdříve se zabývám pojmem "online komunita" a jejím vymezením v průběhu let. Na základě zvolené literatury určuji klíčové prvky života online komunit. Zaměřuji se na účel vznikajících komunit a význam technických platforem, které využívají. Dále se věnuji členům online komunit, především členskému cyklu a významu identity. Popisuji typy i význam zvláštních události pro život online komunity a také charakterizuji nejpoužívanější druhy softwaru. V praktické části této práce zhodnocuji výsledky pozorování v několika online komunitách a na základě zvolených klíčových faktorů je analyzuji. Nacházím podobnosti v jejich vývoji a pomocí nich určuji tři hlavní fáze jejich životní dráhy. Také nacházím a popisuji vliv softwaru na důležité oblasti těchto komunit jako členský cyklus nebo průběh a samotnou podstatu zvláštních událostí.
DSLR Video and its Impact on the Conventions in Filmmaking
Nuska, Petr ; Získal, Bohuš (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Práce se zabývá využitím videa digitálních zrcadlovek (DSLR) v dokumentárním a etnografickém filmu, resp. zkoumá zda a v jaké míře se a těchto žánrech projevil trend označovaný jako DSLR revoluce. Těžištěm práce je kvalitativní analýza výpovědí deseti filmařů, kteří v letech 2010-2014 používali digitální zrcadlovku při práci na svém filmu. Syntéza těchto poznatků je konceptualizována jako rekonstrukce procesu rozhodování zda digitální zrcadlovku pro film použít nebo nepoužít, tj. posouzení jejich výhod (cenová dostupnost, technicko-estetické kvality, kompaktnost či jednoduchost) a jejich nevýhod (ergonomie, obrazové artefakty, limity v pracovním postupu). Rekonstrukce tohoto rozhodování je posuzována v kontextu konkrétních zkušeností participantů a věnuje se především vlivu digitálních zrcadlovek na pracovní postup a finální produkt. Závěrečná kapitola práce se věnuje DSLR revoluci jako společenskému trendu, který byl posilován vlivem online komunit DSLR filmařů, kteří se aktivně podíleli na průběhu revoluce. Přílohy práce obsahují stručný popis filmových projektů všech participantů a předlohu strukturovaného dotazníku, který byl použitý při sběru dat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití Internetu v činnosti personální agentury
Zatloukal, Petr ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Prajzler, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje popisu současného využití internetu ve společnosti Advanced Search Technology a navrhuje další možnosti zapojení internetu do procesů ve společnosti. Primárním cílem práce je zmapovat procesy obchodního modelu, identifikovat pro ně príslušné nástroje internetu a definovat jejich funkci. Práce dále analyzuje využití těchto nástrojů s ohledem na jejich požadovanou funkci a navrhuje optimalizace odpovídající současným trendům, počínání konkurence, přáním kandidátů a zaměstnanců společnosti (data z průzkumů). Sekundárním cílem je inovativní využití nových nástrojů internetu a identifikace nových funkcí již využitých nástroju. Součástí práce je i návrh platforem networkingu v online komunitách Facebook a LinkedIn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.